Новые сообщения Участники Правила форума Поиск RSS
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум собаководов Украины » Форум собаководов » Свободное общение » Робота call-центру
Робота call-центру
kravaira81Дата: Суббота, 29.05.2021, 13:40 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа:Проверенные
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть будь ласка, як правильно організувати та інтегрувати у діяльність компанії та інтернет сервісу такий вид послуги для клієнтів як call-центр? Взагалі, чи є якісь особливості такої інтеграції, чи можливо це зробити самостійно, без залучення спеціалістів?
 
leraleon00Дата: Суббота, 29.05.2021, 13:41 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа:Проверенные
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Наскільки я розумію діяльність такої послуги, то перш за все потрібно мати готову клієнтську базу. Якщо наразі ви її ще не маєте, то вам терміново потрібно працювати над її створенням.
 
linajzbergДата: Суббота, 29.05.2021, 13:41 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа:Проверенные
Сообщений: 10
Репутация: 0
Статус: Offline
Безумовно call центр має працювати з базою клієнтів. Це може бути або односторонній, або двосторонній зв'язок з ними. Та є ще одна стратегія, яку потрібно застосовувати для такої роботи, це CRM система!
 
margarett_sveklaДата: Суббота, 29.05.2021, 13:42 | Сообщение # 4
Лейтенант
Группа:Проверенные
Сообщений: 50
Репутация: 0
Статус: Offline
На сьогоднішній день неможливо уявити успішну компанію, яка не має у своїй діяльності CRM системи. Що це таке? Це застосування принципів збирання та обробки інформації щодо кожного клієнта окремо, та формування вигідних пропозицій на основі зібраної інформації.
Найефективніше така система працює у автоматичному режимі. Наприклад ми використовуємо у нашій діяльності Бітрікс24 CRM для call-центра https://www.bitrix24.ua/articles/crm_call_center.php Бізнес сервіс пропонує нам цей автоматизований інструмент, який сам обробляє інформацію та надсилає її нашим телефоністам, коли вони мають зв'язок з клієнтом. Це набагато мінімізує вірогідність зробити неправильну пропозицію клієнту.
 
sashalejkoДата: Вторник, 08.06.2021, 09:12 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа:Проверенные
Сообщений: 16
Репутация: 0
Статус: Offline
буду знать спасибо
 
Форум собаководов Украины » Форум собаководов » Свободное общение » Робота call-центру
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: